Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

sobota, 14 lipca 2018

Pozwól mi odejść



Każda podjęta decyzja w naszym życiu pociąga za sobą skutki, które później całe życie odbijają się na nas samych. Jedne kończą się pozytywnie, zaś te drugi mocno oddziałują na naszej osobie. Czasami bagatelizujemy nasze problemy i odpychamy je gdzieś w kąt, i mamy przy tym nadzieję, że tak oto zamiecione pod dywan problemy odejdą w chwili, kiedy chcemy się ich pozbyć, i nie zdajemy sobie sprawy, kiedy one później wychodzą ze zdwojoną siłą na światło dzienne niszcząc nas przy tym krok po kroku. Tak samo również jest ze mną. Jeden problem rodził kolejny i tak oto zaczęła się walka samym z sobą. A może sami napędzamy siebie i pchamy w otchłań rozpaczy? Może tak naprawdę problem tkwi w nas? Jestem tak samotna i chciałabym poznać swój błąd. Czy kiedyś poznasz to, co tkwi we mnie na dnie? Czy pozwolę kiedyś wejść do mojej głowy komuś i pozwolić zbliżyć się do mnie? Czy kiedyś przestanę bać się tego, że po raz kolejny ktoś mnie zrani i ponownie zniszczy psychicznie? Nie jestem silna i nigdy nie byłam, codziennie płacze z myślą, że kiedyś to wszystko zakończę. Mój ból, z którym muszę radzić sobie codziennie sama, a TY nie pozwalasz mi nadal odejść. Zniszczyłeś mnie kilka razy i nadal do mnie wracasz. Nie chcę wiedzieć, co by było, gdybym ponownie wpuściła cię do mojego życia. Nie chcę ponownie przerabiać tego samego rozdziału z tym samym zakończeniem. Pozwól mi w końcu zapomnieć. Pozwól mi odejść. Pozwól mi być ponownie szczęśliwą chociaż wiem, że nadal niszczę wszystko, czego się dotknę. Pozwól mi po prostu żyć samej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz